Wednesday, February 23, 2011

test + luahan

i got a pastry test today..
teori n praktikal..
tapi yg best gile n gila kentangnye...grup kami HMD2CE jz wt choux paste je..
winkwink(^_^)
kat cni nak tnjuk beberape product..
sumpah awesome gile sume..n kl bleh aku nk ltk sume pic..
tapi mmg xla kan...
so,sape2 yg xd,jgn mrah ok..:)

my product.. <3 <3

ainun punye
nice n simple..:)

myra product
cantek bunge..nak bole..??

steam produk..
juare ari ini..:)
setelah 3x plating..gud job steam..:)

choux paste melimpah2 ke ladang gandum
i loike..:)
sumpah sume lawa..memang masing2 menunjukkan kekretifan korg..!!
congrats sume..:)
n extra...

huduhkah aku ngan muke berminyak..???
haha..xkesahla...
nak bangge sket kan..:)
 
so,after class baking dalam kul 8 lebih kot..
kami as usual g bilik sir hairi..ngade2 nk mkn choux paste plak..nseb aku mmg wt lbih..
lpk2 bilik sir..kbtln ad bdk hotel bwk mknn nk bg sir
tp sir bg kami plak..
mmg kenduri kat situla kami..haha
dah 2 mcm2la topik kami cite..
aku plak meluahkan mslh aku..
sir memang gud listener..:)
siyezly..
mcm2 xde bagi nasihat n tips..
juz enjoy ur teenager life..:)
xkanla aku nk gtau ape yg aku cite kat sir kan..?
huhu..biarla ia menjadi rahsie..
bukan meluahkan prsn tp sekadar meminta pendapat seorang lelaki
yang telah melalui byk pglmn hidup..
jgn mengharap lansung dan jgn berani nak simpan perasaan n jgn percaya akan kate2nye
dalam kate laen..lupekan terus..!!!
wake up la mieza...!!(nie aku ckp sndiri)
ok,agak lame dibilik sir smpai fareda tido..
dlm kul 10.35 mlm kami pun beransur pulang..
2 je nak cite..
tQ sir 4 ur advice..:)
ok..start new life..
gud nite..
bye


No comments:

Post a Comment