Tuesday, February 22, 2011

pasangan bahagia

ok..nak cite sket nie..
sem nie koko aku amik HKR 111..what is HKR..?
ok,HKR is islamic family institutions..or something like that..
maybe certain org akan ckp aku nerd o skema gile kau amik kos tu..
but..ad aku kesah..?
4 me..dlm kos nie ia mengajar aku untuk membina sebuah keluarga..
insyaallah..
mksudnye persediaan awal..
bukan bermaksud aku dah gtal nk kawen..:)
nak dijadikan cite..
kami satu grup kene present pasal pasangan yang bahagie..
macam mane pasangan yg bahagie 2..?
gambaran kiteorg...
camnila kot...
ta daaa...!!!!
hasil tangan ainun dan fakriah..
comel bukan...
ok,antare ciri yg patut ade,
mestilah soleh dan solehah
memahami antara satu sama lain
saling menghormati dan menyayangi
mempunyai agama,rupa,kekayaan dan ahlak..
banyak lagi ciri yg ad..
tp yg paling penting....
PILIHLA AGAMA DAN KAMU AKAN BAHAGIA..:)
AMIN........

No comments:

Post a Comment