Friday, February 25, 2011

pantai ini cantik!

pantai teluk gadung..
berhadapan dgn uitm dungun..
siyez kl sape2 xcaye..sbb ad certain membe aku cite uitm aku tepi laut..dorg xcaye..
eyh,igt aku xd keje ke nk tipu korg..:)
tlgla caye..bukak pintu bilik je dh nmpk laut..
bape lgkh je dari gate uitm..xcaye gk xtaula..
tapi yg xbestnye pntai nie xleh wt mandi sbb ia bahaye..!!
ad r beberape student yg telah mjadi korban..
even smpai skrg pun aku xbrani nk dekat2 laut 2..
family aku pun slalu pesan..
so,jgn carik pasal ok..arraso??
nie nk tunjuk peta..kl xcaye gak aku xtau r nk kate ape..

mase pic ini diambil..
kolej duyung..(which is yg aku diami sekarang) belum dibina ag..
so mmg nmpk kosongla..skrg dh maju..!!
nice kan..msti org laen cemburu kan..:)
kampus laen xd doeee...
sebab 2 kampus nie dipanggil resort campus..:)
tgah2 ad tasik n belakang ad hutan lipur..penuh dgn keindahan alam semulajadi..


ok..sebab sekarang musim tengkujuh dh abis..
so..pemandangan laut mmg cntek gile..!!
sumpah xtipu..dan aku tersgtla excited cm org xpnh nmpk laut..!!
chek it out..





*pic ini diambil mase dlm van kunyit otw nk g bndar..
dh terbukti aku memang seorang pndai dlm mgmbil pic..
winkwink(^_^)
perasan..!!
tp memang lawala kan..:)

cantek bukan..terbuktila uitm kami memang terbaek..:)
tapi xtau nape msti rase nak balek umah gk..
yela..rumahku syurgaku kan..
but,i will gonna miss this place..one day..:(
cantek sgt..
ia akan membuat sume org tenang..:)
i love this place n beach
bsyukur dpt blaja kt cni..
even agk dipedalaman..
tp ok what..serba serbi sgt ok..
ok..xtau dh nk tulis ape..
bye2..












No comments:

Post a Comment