Monday, February 21, 2011

J U S T D O I T ! ! !

juz do whateva u want n u can 4gt about him..
lupekan ape yang dia pernah buat dan aku akan mudah melupakan dia..
buat ape yg kau nak dan puaskan hati sendiri..
buat ape yang kau suka dan kau akan merase bahagie..
buat apa yang kau suka untuk kau melupakan dia..
maafkan dan redhakan ape yg dia lakukan dan kau akan dapat melupakan dia..
thanks abang sebab bg advice kat aku..
good brother..i love u abg..:)
mungkin ade betulnye ape yg abg aku ckp 2..
lupekan ape yg dia buat..
selagi kau xlupe..
selagi 2 la kau akan igt dia..
haha..dah2..xnk cite lg..

hari nie aku wt jhat ngan sume org..
g tukar status kt fb in relationship..
haha..n kwn2 aku sume nk tau sape..
pdhal aku mnipu je..
muke aku nie kl bab2 mnipu org mmgla sgt bgus dlm mnipu..
tp siyez tw...
mule2 nk maen2 je...
dah 2 sume igt aku siyez..
wawawawawa......
ape aku nk jwb nie...?
rase bsalah pulak kt sume org..:(
aku wt cm 2 sbb aku saket ati ngan someone..
tp xsngke plak nie jadinye..hahahaha
terible2..:(
betul korg...aku xd niat nk tipu korg..aku wt cmnie sbb aku saket ati ngan someone..
sape someone 2...?
rasenye korg xperlu tau kot..
idup aku mmg agk serabut..haha
tapi aku nk gtau gk aku mmg in relationship..:)
niela pkwe baru saye...


bukankah beliau sgt kacak dan tampan...?
saranghae HYUN SEUNG....!!!!!
*gmbr nie aku amk dr blog kmbr aku...hehe..sori myra...i love u 2..:)
so...amacam..?puas ati sume...?
haha...
saranghae,saranghae..:)

No comments:

Post a Comment