Wednesday, March 20, 2013

Dijumpai

hari tu rasa macam dah lama sangat tak kemas bilik then dgn mood rajinnye saje kemas2 tengok ape yg patut dibuang dan disimpan
pas2 masa kemas2 terjumpa majalah sekolah dulu, ingatkan dah hilang ke hape rupenya ade je lagi tersorok kat lamari yang dah bartahun tak bukak 
bukan setakat majalah sekolah je, khazanah2 masa sekolah pun ade lagi contohnye folio2 yg aku buat start dari form1 until form5 pun ade, kertas2 bbuat presentation. FYI aku sukeeeeeerrrr la sangat buat presentation masa sekolah, taktau nape mungkin sebab aku nie jenis yg yakin konfident! ececece haktuih~ tapi konfiden aku cume apabila bercakap dan menyampaikan hujah dalam bahasa melayu je tapi kl in english rasa tak konfiden lansung sebab dlm otak nie set eyhh betul ke aku sebut nie, eyhh betul ke ape yg aku ckp nie..hhaaa cam tu la keadaannya dan lagi satu aku nie suke benda yg caler2 gitu kalau buat folio tulis gune tgn okayy tak main taip2 sebab tengok BORINGGGG je, that's why aku takpernah nak double check esaimen sebab dia BORIINNGGGG okay sekali lagi

koleksi majalah sekolah dr edisi 2005-2009
tiap tahun eksited tunggu majalah sekolah semate2 nak tengok muke sendiri dalam tu LOL

kan aku dah kata aku suke tulis tangan even my handwriting is really5 ugly~



yesss and that is me!
kenapa gmbr aku dalam love sedangkan yg lain petak2 je..ahahaha
sebab aku yang giler kuase antara ramai2 tu
eh takla, aku paling skema kot sebab tu jadi ketua class
masa nie gemuk sket
omelkan? hahaha

papepun zaman sekolah paling dirundui
and zaman universiti pun dah nak habis
tapi still dalam dilema nak sambung degree ke tak
yela, dah rasa nak kawen agaknye~
aku dah cube nak taip panjang2 tapi kalau post de jadi pendek jugak~ tapi kalau buat karangan SPM aku boleh buat 10pages okayyyy, show off jap!
kbai

No comments:

Post a Comment