Thursday, February 23, 2012

weekend bersama!

assalamualaikum!
aku tau dh terlambat nk update bnde2 nie tp nk update jgk
lmbt bukan sbb busy sgt
sbb gmbr sume dlm phone n malas nk cucuk usb pnye psl
lappy ade bluetut tapi xberfungsi..
so bile setakat nk msukkan sekeping due keping gmbr tu memey malasla kan
okay, berbalek pade topik sebelum nie
minggu lepas aku bersama rakan2 hotel telah pergi ke weeding redza, sape redza tu?
alaa de staff kt hotel tu jgk tp bknla kitchen, de duk kt coffee house.. memandangkan aku penah duk coffee house kitchen so mmg kenallah dia nie..
and rumah dia pun kt are2 cni je..kat kota kemuning
mals nk cite pnjg
so bg gmbr jelah







kalau perasanla kan, gmbr bsame pengantin ade sekeping je
yg lain sume gmbr ktorg
biasela, suke interprem kann...

okay sambung2
bukan tu je
hari berikutnye pulak kami pegi piknik
ktorg g mandi mande kt sg gabai
okay, nie 1st time aku g sane..slalu g sungai congkak jerrr
so xtau lg keadaan kt gabai tu cmne
senang kate meme excitedla kann
6 org je kot
me, aten, kak qia, kak siti ngan driver 2 org yayan ngan wan
time merancang bukan main ramai lg nk join
sekali mse hari kejadian ade 6 org je
hampeh betulla korg yg xjoin nie..bbwweekk! menci tw *gedik
sabooo jela~~





nmpkkan muke bhgie msing2
bwk mknn bebanyak pulak tu
sekali naek tangge
makk aiii bpk byk tangge dia
mengigil2 lutut aku nk naik
hukhuk..rse nk turun balek
naik bukit bauk pun x mcm nie
nk nngs pun ade
mcm naik gunung everest pun ade
lps nie xnk pegi dh
xnk naik tangge
kl ade eskelator baru nk pegi lagi
terbakar lemak2 kt bdn nie..
tp terbakar kite tmbh pulak yg baru!
biasela g hari minggu mmg ramaila
tp xkesahla..
yg penting ktorg have funn!!
yyyeeeeaaaaaaaaaa...wweeeeeeee~~~~~



motip letak gmbr nie??
xde pape, cume aku suke sgt tgk bnde nie sbb ade wrne pin ngan polka dot
ohsem kan
love it !!


No comments:

Post a Comment