Sunday, February 26, 2012

Adnan Sempit 2

assalamualaikum
xsabo nak cite nie!
kl cite xbest xd nye aku nk post kt blog nie..
ekceli ktorg xplan pun nk tgk
apetah lg aku memandangkan report xsiap lagi
mood final exam dh menghantui
so kirenye kl g enjoy2 tu rase bslh sgt kat diri sendiri *tipu je
mle2 plan nk g teman fauzan mkn kt kedai kwn de..
eyh2 bukan teman okay
fauzan nk blnje mkn kt kedai kwn dia
tapi dh ttup
tu la.... lmbt sgt!
then dpt tau aishah nk g tgk adnan sempit!
saje tacing2 ngan de x ajk aku, then de ajkla aku
tapi dia g ngan kakak, ank buah and cousin dia
so, de tnye nk beli tiket ke
aku on je, tiket kul8.50pm and time tu dh 8.15 pm
terus gtau fauzan and gerakla kan..
and as usual ktorg memang akan terlepas tiket kul8 tu..
dan2 je amik jela tiket kul10.40..
sementare nk tgu kul10 tu and as usual jgkla kan kl ngan fauzan mesti mcd5000x
aku on je..org blnje kan :)
dah tu lpk2 kt situ smpai dkt kul10 n remind balek kt dia tiket kul10.20 tw..
mak aii kelam kabut nk amik zarul lagi
dlm kereta berdebat sorg kate 10.20 sorg kate 10.50
whatsoooooeverr la kan..kl ngan fauzan mmg slalu nk menang je!
last2 tiket kul10.40
ngam2 je ktorg smpai terus jmpe aishah n msuk terus


NAH AMIK KAU!
first2 lagi mule dah lwk nk mmpus
sumpah lg best dr yg1st dulu
smpai aku rse nk menangis dlm tu
ktwe mmg xleh cover derrr
nseb baek sume org mmg ktwe :)
eeiiii aku xtaulah nk cite cmne tp mmg lwkla kan
kne tgk sendiri
aku rse kl tgk 8x pun aku bole ktwe guling2 lagi
lagi best sbb org belanje
meme la kan...
muahahahahaha
terima kasih kpd incik fauzan sbb sponser saye sepenuhnye pada hari itu
and pas nie turn aku la pulak kan..
brulah adil dan saksama!
sebelum tuuuu..
nahh!!!

alolololo
tomei2 sam
rse nk timang2 je..
nk cubit2 je
comel sungguh beliau
kl korg nk meluat pun silelah
tak kesah :)


p/s: sam dlm cite nie nmpk gemuk tapi dia tetap comel :)

No comments:

Post a Comment