Friday, December 30, 2011

Terharu Tersentuh

assalamualaikum

kali nie post psl perasaan
so jgn nk muntah okayyy
kali nie nk emosi tp xnk emo lebih2
aku xtau knpe perasaan terharu sangat2 nie melande dlm diri ini
peerrgghhh ayat gile kentang!
citenye mcm nie..

pada suatu pagi..
dia dh janji nk hntr saya g keje
saya on je.. xkesahla dia nak antar ke xnk sbb saya boleh drive sendiri, tapi dh memandangkan dia nak antar saya pun on jela
pastu tgu punya tgu kejutkan dia dekat 10x call xjwb, konfemla saket hati kan marah bengang!!
dahla org dh lmbt nk g kje nie! sumpah hati rase nk mencarut pun ade tapi tahan je, mcm nk nngis je time tu yela sbb dia yg iye2 tapi ttbe dia yg x buat!
so, saya tinggalkan msg yg saye pegi sendiri!
dgn hati yg sebak, bwkla kereta sorg2..uuwwaaaa nak nngis kot!
pas2 masuk kitchen sume org xd, even chef pun xde.. xpela redha je..
as usual buat kje sume then tiba2 dlm pkul7 lebih tu dia msg saye mintak maaf sbb xbgn..
saye xtau nk ckp ape sbb mmg tgh mrh so jz reply K je then dia msg lagi mntk maaf and i asked dia suruh tido je..
sebenarnye tu saje nk perli dia tapi xtaula dia phm ke x!
then ttbe dpt tau chef mmg xmsuk, so saye ngan daiyan kne buat brg lunch! okayyy fine
so, tenangkan diri sbb nk msk utk org..kl tgh mrh2 bole jdi x iklas bole jadi x sedap..
kesimpulannye lupekan je dulu konflik tu..
sepanjang satu hari kje tu walaupun tgh mrh tp still berharap dia msg or call tapi lnsung xde..
so stat pk mcm2, mesti dia lansung xkesah psl perasaan saye kannn
mmg rase nk nngs..cite kt fatin pun rse nk nngs..pdhal bnde kecik je kot
saye rse sepanjang saye kwn ngan dia, nie 1st time saket hati yg melampau..
memandangkan kerja byk so saye balek dlm pukul7 lebih cm tu
mls nk balek awal sbb mls nk pkir..
and dh punch out g kat tempat parking kereta tgk ade moto someone kt tepi kereta
dalam hati dh mencarut sbb bengang tgk moto tu suke2 hati je nk parking kat situ
dahla org tgh penat, mrh bengang! sume bercampur baur
then ttbe tgk moto tu cm kenal je
APEKAH SEMUA INI??
okay fine! tu mmg moto dia n saye tgk ade beg dia dan terus cek nset tgk ade msg de!
oohhhh gggooosshhhh!
tercarik2 si dia tapi xde.. so bkk pntu kereta dduk jap dan tgk dia ttbe muncul kat depan mate!
rase nk nngis!
dia tgu sayaaaaa!
dah tu mule la babak pujuk memujuk n dia tgu saya dari pkul5petang n saya keluar pkul7lebih..
yaallah...kesiannye dia tgu lame kat tgh2 panas! kenape! kenape buat mcm nie??
xpyhlaaa..
bile saye tnye knpe sgup wt cmnie?
 dia jwb kl dia msg o call knfem buat saye lagi mrh even dia tau saya tgh tgu msg o call dr dia
so dia kate bia chill sendiri n mntk maaf face to face lg baekk
hhhhhhhuuuuuuuuuuu.. nak nngis lagiiii
and as usual! ayat dia.. jom kite keluar mlm nie
xtau dh nk ckp ape, dlm hati mmg mrh! tp terharu dan tersentuh dgn ape yg dia buat!
sumpah rase dihargai sgt2!
bile saya tnye perlu ke buat cmnie?
 dia jwb pasni kite susah dh nk jmpe cz dia pun dh nk balek kolej n kalau bole xnkla gaduh lame2
xsedap hati!
mlm tu dia belanja ayam penyet! AGAIN!
n mlm tu jugak xberenti ckp terharu kat de smpai de pun xtau nk ckp ape, sengih je..
mungkinla korg rase cm bodo je kan tapi sumpah saya terharu rase nk nngis tapi xbole nk nngis
saya x terfikir pulak dia sgup buat camtu
saya fikir dia lansung xfikir psl saya and xkan kesah psl mrh saye tapi sume tu sebaliknye
saya xpernah ckp saya mrh kat dia tapi dia akan tau sendiri kl saya mrh kat dia!
kl balek krja dia ambik lmbt konfem akan ade bnde yg menanti sebagai bnde nk pujuk cm baru stgh jam tgu then balek tu dia bagi saya big apple 6bjik! okay fine! awak baek sgt2! dan mcm2 lagila!
saya xtau nk ckp cmne lagi,
siyezly saya xpernah nk mrh dia lame2, saya xd niat nk mgade2 tapi sume tu ntahlaaaa
saya mmg xpernah mntk dia buat sume nie tapi dia dh buat!
terharu sgt2
terima kasih sbb dh buat mcm2 perkara!
terharu lagiiiiii
tenkiu so much!!
ATLIZ AKHIR TAHUN SAYE DIPENUHI DGN PERKARE2 YG SWEET :)

2 comments: