Sunday, December 25, 2011

25 December

semalam...
wedding czin aku
last week rumah de,then this week rumah pgntin lelaki pulak
so, memandangkan 25 tu aku dpt cuti krismas so mama ajkla pegi antar pengantin
dan tidak ketinggalan mama ajk anak lelaki dia sekali
spe lg kl bukan si syazani syazwan tu..
ktorg gerak dlm 10 cm tu..
aku call si pkcik nie byk kali x angkt, naluri aku mgatekan dia xbgun tido lagi..
and guess what?
memang xbgun lagi pun!
nseb baek siap kjap je
so, ktorg g rumah mkcik aku dulu which is rumah pengantin perempuan
so breakfast dulu kat sane n sudenly adik sepupu aku ckp
"kak mieza, kak mira mntk akak jd pengapit de nnti"
whattt? okay dhla bju memang lari dr tema
org sruh pkai bju merah aku g hntm pkai bju wrne pink
so,mule2 memang xnklaaaa kan
ps2 mama slow talk ngan aku
so, saye on jela..
nseb baek syazwan bwk adek de..kl x kesian de sorg2..
tp xpe,de kan pndai bwk diri
muehahahaha
n bile smpai sane
rupenye2 pengapit lelaki tu pun pkai bju pink!
jjyyeeeaahh! syazwan kate dh bjnji ke nk pkai bju pink?
then aku ckpla, a ah mlm tdi dh msg ngan org tu..haha sabo jela
okay, as usual..
layannn


comelkan naek vespa!
mcm zmn dulu2






mama muke seronok mcm dia yg dpt menantu plok
haha


family!
aku xd sebab tgah bolok mkan


boyss




p/s: the best part mse tabur gule2 sbb bole tgk je.almaklumla ats pelamin kne behave sket,hehe ngan dpt mkn nsik pengantin! wwooott!woott!
okay, SELAMAT PENGANTIN BARU KAK MIRA DAN ABG IWAN.. SEMOGE BHGIE SMPAI BILE BILE.. cepatla dpt anak..dok sabo nok tgok rupenye,hihi PEACE!

No comments:

Post a Comment