Monday, May 2, 2011

hepi2

ehem2..
testing2..1 2 3..
weeehhhuuuuuuuu...dah sampai rumah..haha
excited2..!!
woot2..!!
walaupun kire aku org trakhir balek..tapi aku xkesah pun..
yg penting dh ad kt umah..
perjalanan yg best bsame2 bdk2 dca part2 yg laen..
aku duk sblh sorg uncle nie..de ok je tp agak kepelikan skit..
haha..ceteke..ceteke..
yela..korg bygkanla..de naek bas jz pkai kmeje lgn pndek n bwk buku n pen sbtg..
kebetulan bas 2 mmg sejuk gilak ditambah hujan lbt plak..
aku dh mggil2 then ttido..
pas2 aku cm dgr byik bsing tw..
then aku tjage n tgk ape uncle 2 tgah wt..
guess what..??
.
.
.
de tengah cabut langsir kt cermin bas 2 sebab xtahan sejuk..aku pun ksian tgk de
tapi...
xkanla aku nk offer aku punye selimut kat de kan..
kang xpasal2 de asik tringat aku je..
hehe..
balek pun aku g cite kat mama n abah..
tergelak2 je sume..
memang xsangke la uncle 2 wt cm 2..
tapi..biala de..
yg penting aku dh kt umah..
esok plan nk wt puff pastry..
yuuummmyyy..!!
i love it..!!
i will cook ur favourite..
ecececece.:D

No comments:

Post a Comment