Sunday, March 13, 2011

m e n y a m p a h

kekadang aku rase menyampah kat someone..
aku tulis blog nie bukanla btujuan nk mgutuk org or ape yg cm certain org wt..
blog nie lebih kpde diari aku..
so,memang depend r kat aku nak tulis ape..
sekarang nie ade seseorang yg mbuatkan aku berase mymph sgt kat diri die..
sapekah dia..???
xperlu lah tau..
tapi cukupla aku nk ckp..
eyh,makcik..!!behave urself ok..kaauuu 2 dah la perempuan
perangai plak memangla xd perasaan malu..
okee..jgn sape2 terase ok..im not talking about u la..(^_^)
okeee..sambung balek..
ye...aku memang bukan jenis yg xkesah..
mungkin aku bole mjadi seseorang yg xkesah tapi bukan utk sume org..
aku xkan berkire dgn org2 yg rpat n baek ngan aku..
such as..my bff,kwn2 aku kt cni yg baik ngan aku..
cam tyma,fareeda,zura,myra,suha,kutik,enon..
tapi ad gk jenis2 org yg mmbuatkan aku menyampah sgt ngan de..
mungkin de memang jenis xkesah tapi aku bukanlah seorang yg xkesah sehingga die bole mbuat ape2 saje secare sewenang2nye terhadap aku dan brg2 aku....!!
nggggeeeeee.....!!!
geramnye5...!!
tgkla sampai bile aku bole btahan..
aku nie bukan jenis yg pandai menegur..
sometime aku akan simpan je  sume dlm ati..
tapi kali nie xtau r nk ckp ape..
dush2..!1
i hate myself..:(
motiff...??
xtau..

No comments:

Post a Comment