Sunday, March 13, 2011

lee mi ja

lee mi ja..
ini name saye..:)
kembar yg bagi..haha..
nak cite sket..
sbnrnye dr aku kcik nenek aku pgil aku mija..
siyezly,time 2 aku tsgtla xsuke org pgil aku mija..
even,kekadang mmbe2 aku ad gk ejek mija,mija..
aku bnci sgt..!!
tapi sekarang..aku ok je..tp jrg kot org pgil aku mija..
mieza 2 paling kerap r..ad gk dulu time skola cikgu pgil aku amy..
x ke pelik 2..?
haha..ngan cikgu 2 jela pgil aku amy..aku xkesah pun sbnrnye..
tp aku akan kesah klau org salah eja name aku..
xleh terime tw..sama ade name aku atau name abah aku..
so,citenye begini..
tadi siang ad jualan kt datsu..
bdk2 uitm dungun je tau datsu 2 ape..
so,aku tetibe ari nie aku tertarik plak ngan 1 bnde nie..
pdhal mmg slalu ad..
nie la bnde tersebut

amacam..??
lawa kan..
ok,memang pink sebabnye aku nie pink addicted..:)
pk2 punye pikir nk ltk name ape..
tlintas plak name mija..4huruf je kot..
kl mieza 5 huruf..kene byr lebih..
haha..aku memang kedekut..
ok,dah beli 2 terus je gantung kt c3 pink kesayangan aku..
excited kot..
terus aku cabut kasut pink yg aku gntung kt c3 aku 2..
ok,nak tnjuk lagi..

cantek kan..??
lagi2 bile name aku..:)
hehe...

No comments:

Post a Comment