Friday, July 27, 2012

Ramadhan 2012

Assalamualaikum

Lame sangat dah rasenye tak update blog nie
takde benda yg nak distorykan..
alhamdulilah, sedar tak sedar dah sampai bulan ramadhan
dan ramadhan kali nie insyaallah akan menjadi ramadhan yang terakhir aku di bumi uitm terengganu nie..
macam tak sangke 3 tahun aku sambut ramadhan kat sini bersama kawan2..
tipulah kalau kata tak rindu rumah kan..
dan minggu lepas, dalam kesempatan dihujung minggu tu..
aku ambil kesempatan untuk balek sambut hari first puasa kat rumah
walaupun tak sempat sahur kat rumah..
sempat sahur dalam bas je..menu biskut roti dan air coklat dutchlady
dan itu jugaklah menu sahur aku hari2 kat sini..
cuma kalau kat rumah memang tak pandang pun biskut sebab mama akan paksa ktorg makan nasik jugak mase sahur..
then teringat mase part1 mama iye2 pakse aku beli nasik utk sahur..
turun katil pun aku malas apetah lagi nak turun kat cafe..
hahaha..last2 jadi tak kisah..
setakat nie aku pernah miss sekali je sahur..
selalu kunci jam tapi tak bangun..
hahaha dengan bantuan romate, bangun jugakla bersahur..
dan menu berbuka pulak..
jangan risau...
ade je benda utk dimakan walaupun tak sebest kat rumah
sem nie cam tak kisah sgt
bak kate orang alah bisa tegal biase
makan je ape yang ade..
memandangkan weekend nie takde benda nak buat, aku just stay kat bilik buat kerja2 yang tertangguh
macam COD report..
alhamdulilah, dah nak siap..
tinggal letak gambar je then boleh g print dan hantar
settle satu benda..
maybe next week baru nak stat program cookies utk charity..
sebelum nie aku join gak tapi bukan buat cookies
tapi tolong masak staftmeal utk senior2 ktorg berbuka..
ade masa 2 minggu nak buat cookies tu
oohhhh teruja gile..
okayy pasal tiket bas raya pulak..
dah settle tiket pergi dan balik
aku cam plan nak ponteng class hari khamis tu sebab nak balik rabu malam
tapi rupenye class khamis tu memang sume ade pengecualian kuliah
so takpayah susah2 nak ponteng, hehehehe
senang hati tiket raye dah settle..
sebelum cuti raya nie kenela tempuh test2 dulu
minggu2 test la nie..adoiiii
wish me luck..
okayyyy
selamat berpuasa kepada semua umat islam :)

No comments:

Post a Comment