Sunday, June 10, 2012

Last Outing Before Back to Uni

hammbbooiiii
tajuk ko takleh panjang lagi ke?
ehem ehem
ASSALAMUALAIKUM~
hari tu konon2 nak g berdua jer dgn atin
konon2 nak g bukit tinggila
then atin kate dia nak amik aku
bile dia smpai tu
ehhh ade yayan sekali
aizat pun join gak tapi aizat tgu kat tmpt kejadianla kan
konon2la nk g bukit tinggi
last2 mengular sampai kat SPACE U8
konon2la kan macam2 bnde nak buat
nak tgk wygla
nak main bolingla
nak makan steamboat la
last2 dapat tgk wyg jer -_________-
takpe la
redha jerr
nie 1st time g sane
mase bg cdgn tu si aizat tanye
eerrr tak panas ke kat sane
well bile smpai baru tau knpe dia tnye cm tu
rupenye eco-mall
konon save energy la kot
ntahla
taktau
tapi dalam tu still tak byk bnde lagi
banyak lagi kedai tak bukak..
ade air pancut dalam tu
wootwoot~
kalau jerit dalam tu pun still bergema lagi
so enjoy gmbr2 yg diambik oleh adik atin nie

saya dan atin selepas tgk hubby ktorg dalam cite
AKU ADA, KAU ADE??!
*sumpah bosan giler cite tu, nasib baek sem yg blakon~



inilah kawan2 praktikal saya
aizat kamil dr MSU, yayan dr UITM Penang, saya dan atin dr UITM Penang ;D

No comments:

Post a Comment