Monday, April 9, 2012

Kerja Sambilan

assalamualaikum
lama sangat rasenya tak update blog nie
ari tu aku jadikan blog nie tempat luahkan perasaan sedih je
so aku malas nk fikir lagi pasal bende tu sbb byk lagi benda yg aku bole buat selain fikir bnde yang tak berfaedah tu..hehe
btw, sebulan menganggur duduk rumah!
cukup cool ye kawan2, menternak lemak, membazir duit..
so atas kesedaran diri last2 kejela jugak
haha, btw kerja kt kedai makan nenek tu
ekceli aku dh memang slalu kje situ..dekat dgn rumah, jiran2 sendiri
so memang takde masalah nak sesuaikan diri sbb mmg dah biase sgt dgn diaorang
okla tu gaji pun bolelah buat tambah2 duet poket nie dari duduk rumah tak buat ape
haaa selain kerja kat kedai tu, aku jugak ade buat kerja lain
BISNES DARI RUMAH!
aku jual bakery item such as apam polka dot, assorted muffin, choc moist cake and sambil2 tu jugak tlg mkcik aku jualkan brg dia iaitu kuih tiram dan karipap frozen..karipap mkcik aku buat memang power gile..
SODAP! jiran aku slalu order sampai 200-300pcs seminggu sbb kwn anak2 dia selalu oder
so kalau korg nak try bole la contact2 aku..
setakat nie alhamdulilah
ade la jugak untung siket2.. yela tak jual byk brg pun
next entry aku upload gmbr dgn hrga sekali ek
nak bisnes serius pun blaja tak abis lagi
okay guys pliss support me ek :))
okay so far tu je..kalau berminat nak order ape2 pliss pm me
tenkiu :)

No comments:

Post a Comment