Sunday, March 18, 2012

I'm Okay :)

situasi aku:


dulu camnie :)


pastu 1st jadi cmnie
ske hati la nk nngis puas2, bukan slalu pun :)



pas nngis jdi cmni plak
meroyan cm ilang anak jap!


dah puas meroyan tu muhasabah diri pulak
pikir positif pikir positif!
u can do it! jgn frust lame2la bongok!
*ckp kt diri sendiri ;D



hari nie aku camnie
yyeeeaahhhh!
I'm normal!
I'm okay!
I'm back!
mieza yg selalu okay :)


dan in future aku terus mengharapkan benda nie :)

dulu aku tertanye2 jgk knpe nk frust lebih2 sedangkan orang lain tu sedang bergembira
mase tu rase cm bodoh je
so sekarang aku tak nak dah ulang kesalahan yg same
perjalanan hidup masih panjang kan?
lekkkllluuuu life must go on :)
yyyeeeeaahhh!!dalam hal nie xd sape btl dan sape salah
tak perlu nk rase bersalah tapi aku still perlukan mase utk back to normal!
setiap yg berlaku ade hikmahnye
bak kate pepatah

'Kadang-kadang Tuhan turunkan petir dan kilat, kita menangis mencari di mana hilangnya matahari, rupa-rupanya Tuhan hendak beri kita pelangi'

 dengan satu lagu statement yg membuatkan aku tersedar dr lamunan bodohku
*cewahhh ayat aku

'Ketika satu pintu kebahagiaan ditutup, pintu yang lain dibukakan. Tetapi sering kali kita terpaku terlalu lama pada pintu yang tertutup sehingga tidak melihat pintu lain yang dibukakan untuk kita... '



terima kasih atas segalanya :)

No comments:

Post a Comment