Wednesday, December 21, 2011

hhmmmm...

assalamualaikum..

ehem2..
penatnye baru balek kje nie..
balek awal g merayau jp.. ade konflik sedikit terjadi tadi
haha..sabo jela..
okay..
ari nie rase nk mmbebel pasal semalam..
semalam balek kje n tgu encik syazani syazwan tu berjam2.. xtaula de wt ape kan..
 nak call takut tertinggi suare pulak kat de, yela org dh penatkan..mls nk ckp byk..
siyez agk lame tgu pkcik nie..mentang2la de balek awal..
ske ati je nk tinggal2kan kite
tampo kang! hehe
after dlm sejam lebih gakla tgu de,ttbe pulak de muncul..
msuk kereta aku buat muke muncung seribu,bole ke wt mke cm tu??haha
then de pndg sengih2 wt muke xbersalah..
n aku ape lagi  sound je "APE TENGOK2??" sambil sedas pukulan free kat de
memang aku grg pun,so what? then aku ckpla,nape x amik esk ke luse ke?
memang suke tgu lame2 nie..
time tu mulela nk wt ayat manis.. soryla awk,soryla tdi saye blablablablablabla n last skali ayat pujuk de mesti ade bnde nie.."JOM KITE G MKN EKKK EKK" okay so jgn tnye knpe aku gemuk sbb asal konflik je mesti dipujuk dgn mknn, hoho ^_^
then hati aku mase tu mmg tgh marah nie,marah gile tau x..xtau nk ckp ape,de ckp ape sume aku kate xnk xnk xnk!
ttbe tergatal pulak mulut.. xnk mknn nk tgk wyg plissss
ngade2 kan..so alang dia pun nk crik gitar then ktorg pun decide nk g bukit tinggi..
so, singgah rumah jp
 mandi2 mekap2 pastu de mntk izin mama nk kua crik brg jp terus pegi..
tempat 1st pegi kedai alat muzik yamaha..
survey2 n xd yg berkenan pulak..leceh btlla cik abg nie..
aku bukan tau pape psl gitar.. de cite mcm2 pun aku ckp aku xtau pape,wt penat je cite..
so,bile xdpt bnde nk dibeli tu mulela nk frust kan..
soooo nak naikkan mood ktorg mkn big apple,hehehe
terlanjur g big apple mengedikla memujuk ajk tgk wyg..
so,nk sgt kan.. belila tiket mission imposible..kak siti kate best..so nk tgkla..
yg dia pulak kate,awk2 jom ombak rindu nak?
aku plak ckp, eh hello kite dh tgk 1st ombak rindu kua okay..sje je nk mganjingkan..haha
yg cik abg nie pegi amik couple seat plak..aiiggoooo
melayang2 duet i sbb i dh ckp tgk wyg i blnje,laen2 sume de..so deal kan..
sbb tu de amik couple seat! geram btl.. beli popcorn wyg belum stat popcorn dh tinggal separuh..wyg bru 10mnit popcorn dh abis..sais btl..msg2 kebulur
then masing2 dh mguap n wt prgai mengade2 lagi ajk keluar wyg tu..
de sruh tgu aku xnk..last2 cite xabis dh kua wyg..sedih btl..
okay, dh nmpk frust kat situ..nk gitar xdpt,tgk wyg cite xbest! nk g mkn tmpt mkn dh tutup! nk nngs taw
tapi cmne pun nk kne hepi ending jugak..otw turun nmpk pulak salji2 krismas n nk jugak amik gmbr kt situ.. so de layankan jela..


dalam kereta decide nk mkn mane,aku nie selambe bdk je..jomla mamak je..
yg de xnk pulak..nk crik tmpt mkn yg best sbb nk jdikan mlm nie hepi ending sbb sume bnde wt xkene..
n aku on jela..org blnje kan so mne2 jela awk..
dl pilihan nk paprich ke oldtown.. tak ke pelik tengah2 mlm nk mkn mcm2..
pastu bole pulak survey due2 tmpt tu..
last2 mkn kat paparich..
not badla..
pdhal nk puaskan ati je..
nk sgtkan byr mahal2
gmbr food xsmpt amik sbb dorg dh off lampu..
cam ape je.. nak sruh ktorg balek cepatla tu..

p/s: lagi satu yg hell bile nk bersiap tu tgh pkai kontek lens ttbe mende alah tu jatuh n xdpt ditemui sbb de bwarne jernih! so kne pkai cermin mate la..benciiiii gile kot! nak kne beli baru la nmpknyeeee :((

No comments:

Post a Comment