Saturday, August 20, 2011

SOD with NAZ

assalamualaikum..

ape tu SOD?
sod tu means supervisor of the day..
alahh..
ala2 COD tu la..
bile part3 nie mcm2 aku blaja..
memang pnt time part3 nie tp siyezly AWESOME GILE!!
mcm2 pengalaman aku dpt..
x sia2 lnsung aku amik culinary nie..
ALHAMDULILAH..

OKAY,berbalik pada tajuk atas..
18/ogos/2011
aku dan nassirudin telah bertanggungjawab menjadi sod untuk buffet ramadan minggu ke3..
beesstttt!!
nas nie okay je..
abg ngah ktorg,so aku mmg xd mslh nk bkerje ngan de..
time ktorg niela utk first timenye madam bagi peluang utk bkk 30guest sbb guest kami melimpah ruah ke ladang gandum..
hehe..
suke2..
overallnye ok..
xd byk sgt mslh..
n after ktorg dh siap buat kerje sume
dah siap kms mock restaurant sume..
ade suprise utk someone..
haha..
memandangkan esok tu beday mirul aka OD,
ktorg pkat bramai2 bling tepung kat de..
bukan setakat od je.. yg x beday pun kne tepung..
nsib baek tepung je..
xd nk ltk telur ke air sbb yela kan pkai bju serving kan..
mampus kau nk basuh kesan kotor tu..
ok, enjoice










comment card!


staff2 tengah mendengar briefing dr SOD..
sume kusyuk2 belake



SOD tengah briefing!



once again!


cream puff..
i loiikkkee!!
nmpk rich kan



buffet line!


choc cake
SALAM RAMADHAN 2011 !!


table setting!

tq kepade staff2 yg terlibat..
love u HM1153E..
(^___^)

No comments:

Post a Comment