Saturday, July 30, 2011

BUKIT BAUK

 sudah jatuh ditimpa tangge
dah ditimpa tangge patah kaki plok..
sobsobs..

ari nie ktorg
DCA part3 telah berjaye menyelesaikan modul part4 kami
wootwoot!!
memandangkan sem dpn kami xd kat dgun,so better settle awal2 kan..
as usual,modul 2 ari..
ohhhhh..weekend ku tergangu lagii..
xpe2..
ari pertame cm biasela,ceramah kat dewan aspirasi yg superduper sejuk
then hari ke2 kami kne naek bukit baukkkk..
jengjengjeng..
sumpah!! INI PERTAMA DAN TERAKHIR!!
I HATE U! I HATE U!!
bukan saje menyakitkan badan,malah baby aku yg tidak bersalah turut menjadi korban..
mase nk redah sungai tu,
nset kesayangan aku..
sayang angat2 anak bongsu aku tu telah jatuh ke dalam sungai...
wwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa....nak nngis..
dah tu simcard bole plak tercicir katne..
so,careless..!!
mama...
camnela nie weyyhhh..
tapi memang bestla..
mule2 memang best..
lame2 hambik ko..
bpk penat..
yg injuryla,yg jatuhla,basah kyup,seluar koyak..
aku nie yg tengah selsema,kua je dr situ terus dh xd suare..
tp nset aku memang sadisla..xtau ape jd..
dorg suruh jemur dulu..
lagi satu..
memang mencabar gila la wa ckp luuu..
so,for those bdk2 part3 yg akan panjat bauk sem depan
gudluck r korg..
yg penting,
kami chef2 nie sume dh lepas..
disaster,terible la korg yg naek pasni
PADAN MUKE!PADAN MUKE!
MUAHAHAHAHAHHAHA..
jom enjoice pic..



awal2 mke semangatla derr


pengembaraan bermula..wwuuuhhuuuuu



rase nak tampo lapanploh das plok..



briefing2!!




manjat jgn x manjat..


p/s; harap2 baby ok..jgn meragam lebih2..
I LOVE U SO MUCH
cepatla baek..;((

No comments:

Post a Comment