Saturday, June 18, 2011

klaka klaka

assalamualaikum..

masih dlm mood nak gelak mengilai2..
just now g bndr dgun nak beli kaen serving sbb dah wt awl2 dr umah tp bile pkai xselesala plok..
then,nk pnjm kak fairuz je lame2 seganla..
mmg kbtln zura n tyma pose,so ktorg plan nk mn kt luar je..
mksdnye utk buke n mkn mlm skali..
sbbnye kl weekend aku mmgla mls sgt nk trun beli nsik..same ad mkn megi,bskut or roti je..
then bile mknn smpai ktorg mknla..yg pelik 2 fareda punye xsmpai2..
pdhal mkn nsik koboi je..
for those yg xtau..nasik koboi tu nasik putih lauk telur ddar or aym goreng then ad sup ksong..
sumpah simple,pjm mate pn bole wt..tp yg fareda pnye plg lmbt smpai..
bile dh smpai,kne plak disaster laen..telur 2 masin tahap..xtaula thp ape..
eeeiiii..ntah papela!!
dah 2 mestila xnk mkn kan..gile ke ape nk mkn telur yg lebih2 grm..bgok btl la org kdai 2..
then bile ktorg nk balek 2 si zura n fareda wt drama plak..
dah org2 kt area tu yg nmpk drama dorg tu ketawe..
haha..mmg klaka abis..
drama ape?
xlehla nk gtau..*malu2
balek tu tman fareda oder mknn kt cafe..
tgah tgu2 tu call mama jp..
ad plak cite lwk
cecite cecite
.
.
adek aku yg arief 2 batak sket..
ptg2 g bwk aieman naek mtor..
skuterkan..
yg arief bwk n si aieman berdiri dpn..
ntah xtau salah sape..
aieman ke arief..
si arief 2 g rempuh kereta abah..
hahahahhahaahhahhaah...!!!!
rase nak guling2 kat cafe 2 aku gelak..
dah tu due2 ketakutan sbb kne mrh..
mane tak nye..
tyar moto jd senget pas2 pintu kerete kemek..
x ke mengamuk abah aku tu..
aku dpt imagine due2 dduk dlm bilik diam2 je..
bile parent aku tanye sape buat..
yg arief tnjuk aieman,yg aieman pulak tunjuk arief..
kesimpulannye, due2 tu senget
pdn muke kne mrh..
bile aku nak ckp ngan aieman,mama kate de xnk sbb de takut aku mrh de..
haha..xpasal2..takut sendiri
mesti pasni due2 tu trauma jap..
.
.
.
bile balek blik plak nk kms2 brg..
si fareda wt drama lg..
loker de dikunci tp anak kunci ad dlm loker..
selain dr lawak je,ari nie jugak ari yg terible and disaster bg fareda..
kesian ko nyyaahhh..
mlm tadi smpai menangis de aku buli..
sebab ape??
sebab de pegi ltk kumbang atas meja aku..
aku dahla mmg ktkutan teramat sgt kat kumbang..
dah 2 menjerit2la cm kne swn smpai tyma yg dh tido pun tersentap..
sbb nak bls balek,aku g off lmpu blik sbb fareda tkut gelap..
dah tu merayu2 de sruh aku bkk lmpu..aku wt dono je..
dlm 5mnt pas2 aku bkk then tgk de dah menangis..
haha..jht gile..bpk kejam kan..
btw..
esooookkkkkkkk ccuuttiiii..
weeehhuuuuuu..!!
bye

No comments:

Post a Comment