Wednesday, April 20, 2011

rm10..berbaloi ke?

korang rase berbaloi ke kalau korg lunch n total rm10..??
okee,bukan kt hotel bukan kt fine dining restaurant bukan kt sri molek bukan kt mock..
kat hentian bas okee..hentian yg kt tepi jalan 2 je..TEPI JALAN..!!
siyezly aku memang rase x berbaloi sgt..
okee meehhh aku cite menunye..
-nasik putih
-ayam seketul
-sayur campo
-salad sekeping,sambal belacan
-kuah skit n seketul kentang..yg sbijik dipotong 6..
-teh o ais..
n total rm10..
betul2 cekik darah..
biar aku mention skit name tmpt 2..
HENTIAN CHENDOR..:(
nak tersedak aku dgr harge..
rase de xdela best mane..mak aku msk lg best..
huh..!!geramnye..dahla aku tengah saving gilak..kene plak cam 2..
myra = rm7
kutik n ainun = rm9.50..
bravo2..untungla ko kan..nak cepat kaye..cekik darah siot..
portion bukan besar mane pun..
eyh,aku mkn kt mock pun rm11 je tp bole amik byk kali tau x..sedap plak 2..
termasuk servis yg sgt best pulak 2..
nie ape yg dikatekan servis..nak meniage tp muka ketat giler nak mampus..!!
eyh..nak je aku tampo muke de..igt lawa sgt ke? dah 2 x reti nak ckp TERIMA KASIH..
aku byar mahal2 utk tgk muke de yg ketat 2..
panas2..!!
grrrrrr..~~~
geram2..!!
hahaha..terus mengadu kat mama kot..
eeiii..stress sampai xtau nak ckp ape..
dush5..!!
kalau korg xcaye..tgk bende nie..


*kesimpulan yg dibuat oleh ainun:
de caj mahal sebab paper yg dia wt tulis harge 2 tebal..
2 yg de caj mahal 2..kertas tebalkan mahal..:D


*kesimpulan aku plak:
 kite bako je!! kite bako je..!!

No comments:

Post a Comment