Sunday, April 3, 2011

awak nak kawen ngan kite x?

just now my little brother call..
siyezly sgt merindui die..
dem! dem ! dem !
bile la nk 14 april nie..
so mcm2la topic yg die cite..
dia tanye bile nk balek n aku jwbla aku xnk balek..(ceewwaahh) dalam ati mmbuak2 nk balek..
pas2 de pun mrengek2 sruh aku balek..
siap kirim jam ben10 n dia kate pape je yg ade gmbr ben10 dia nk..
pdhal mama baru belikan dia jam ben10 hadiah dpt kputusan yg oke..
sbnrnye xtau tgk jam pun..rasenye dh lbih 10 jam ben10 dia ade..tp pling tahan lame sebulan..
dia boleh ckp adek bukan nk tgk jam pun..adik nk tgk ben10 je..
ok fine..
another story..
dia baru cerita gk tadi yg dia benci sgt kat sorg bdk pmpuan yg mk aku jage..
name bdk 2 nana..
de kate nana 2 sibuk ajak dia kawen..haha..gtai btl..
n bole plak mntk izin kt mak aku..
mama..nana nak kawen ngan aieman bole x..?
haha..adek aku pun bole plak jd bnci kt bdk 2..
haha..gedik btl..
pas2 masing2 wt perangai..adek aku ckp dia xnk kawen ngan nana..
pas2 nana 2 ugut..
klau aieman xnk kawen ngan nana,nana dh xnk dtg umah mama lagi..
adoiii..klaka betul..
kcik2 dh gtal nk kawen..
adek aku plak cool je..
maen rijek terus..
aieman xnk kawen ngan nana..
haha..frust2..sadis btul..kesian nana..
umo adek aku 5 taun n nana 2 6 taun..
pas2 ade gak budak pmpuan yg suke sakat2 adek aku..
sebaye la..
skrg nie dia memang anti ngan budak 2..
bole plak kl jmpe bdk 2,dia wt dono je..
masalah betul..
kekadang klaka plak rasenye..
pempuan melamar lelaki..
ADIK SAYE COOL..!!

No comments:

Post a Comment