Monday, March 7, 2011

s u p r i s e

ok..hari ini aku dapat kejutan yg sgt terkejut..hehe..
sengal..
ok..cerite2..
sebab clas MKT batal so aku memang bgn lmbt..
pas2 ttbe aku tgk num abg aku call aku..
aku dh pelik je..asal mamat nie call aku pg2 bute..
10.30 pagi.."pagi2 bute"
dgn suare serak2 aku pun angkatla..
abg:sis,ko wtpe 2..?
mieza:waalaikumsalam..tengah tido..asal??
abg:TIDOO...???weyh,dh tgahari r..bgn2
mieza:leklu..class xd r..haha..nape call??
abg:class batal xbmkne bleh bgn lmbt r..aku kat KT nie..otw g DUNGUN nie..
aku yg tengah blingkar2 atas katil terus terduduk sbb terkejut gilerrrrrr
mieza:HHAAAA????KO WTPE NIE???KO NK DTG DGUN???
abg:yela..aku nk lawat ko..dh otw dah nie..lagi setengah jam aku sampai..
mieza:arrrrrr..memang xla ko nk wt lawak kan
abg:bykla ko wt lwk..aku siyez ngok..dah2 pg mandi sekarang..jpgi aku sampai..
haha terus menjerit2 sebab excited...
secare autometik aku trus mencapai towel n peralatan mandi aku utk pg mandi
memang kl boleh nk je aku berlari..haha..tp agk poyola cz toilet selang bape lgkh je dari bilik..
nggeee..timah pun tegur..eyh,awl ko nk mandi..huhu..
aku pun mjwb..well,huhu..nk jumpe buah ati aku..2 yg semangat..
pdhal time 2 timah xtau pape pun..aku memang poyo..
lame gileerrr xjumpa abg aku nie..
sob2..sedih kot..haha..
xlame 2 abg aku sampai n tgu aku kt pantai..
lepak2 jp amik angin dungun..
then nek krete ktorg terus carik tempat lunch..
tapi spoil r..
lunch dh r xbape best..nk ajak g molek segan sbb abg aku nie xsemengah
haha..pdhal sebab poket aku dh nipis..
pdhal memang dh janji aku nk blnje de..
next time ok..
xleh jumpe lame sbb petang 2 aku ad kitchen..
waaaaa...memang xpuas doe..
otw balek uitm 2 ktorg pun snap2 r pic..
de antar aku sampai depan duyung..
nak jumpe ag memang kene tgu cuti sem r..
nie pun sebab abg aku memang tengah midsem
so,ari nie mood aku memang baek..
petang 2 ad amik pic kelas kami n terus g kitchen wt carving..
waaaa....besttttnnnyyyeeerrrrr ari nie...

No comments:

Post a Comment