Tuesday, February 1, 2011

taip jelah

taip jelah..xtau nak story ape..
tp still nk menaip..
semalam..
amik lesen wt kli ke2..
ok,parking failed ag wt kali ke2..haha..agk trukla kan..kne bebel jap..nak xnk mgu dpn kne balik lg sebab L dh nk mati..
mengelabah gilela kau mieza..!!
tp yg xleh bla..jln raye aku dh memang knfem failed sbb xbg signal,mmndu bahaye,lbh had laju n so on..tp yg plik 2 aku llus..haha.. thanks to tyma sebab de ajr aku cmne nk lmbtkan ati org 2..tp siyezla kcewe gle parking 2 sebab time 2 tingal nk kua je bleh plak lngar grisan putih 2 plak.. xpela..xd rezeki kot..2la,amik sebab x iklas..:)
ok,ari nie..sepatutnye saye perlu pergi ke nilai sebab wt interview.. tapi disebabkan bengong sgt xpandai naek ktm..agak memalukan lah..so saye ask permission kt kwn2 supaye xpegi..so,report nnt aku la yg akan taip..:)
so,nak dijadikan cite si pojan plak call ajk lepak mcd..aku bab2 mkn memangla on sahaje.. tp still ad rase besalah kt kwn2 yg g kilang wt interview 2..huhu..sory korg.. rupenye ad la dalam 5org bdk2 clas aku dlu..ksian naem tgu smpai ttido..yg edy plak bile pojan ajk de kate segan ngan aku sebab bdk pndai..!!(whatefish..!!)pdhal spm dulu study same.. bengong betul..malam plak pg bli bahan2 kek n lasagne..esk nk wt kek..:)
lasagne wt ari jmt sbb aku nk bwk balek dungun..yg xbestnye td cheese xd..so knela kua ag pg bli cheese..:(
ckupla utk ari nie..ble dh duk umah..cm mls je nk update blog nie..huhu..

No comments:

Post a Comment