Sunday, February 13, 2011

G E M B I R A

akhirnya, ari nie aku dpt selesaikan sume ngan baek..
wehhooooo!!!weeeehhoooo!!!
im so happy..!!
esok pagi off to dungun dengan perasaan yg tenang..:)
TENANG KE??? asignment punyela byk kan..
ngan test btubi2 nye..haha
normal r 2 as student kan..
mungkin pas ni xbalek umah kot...tgu cuti sem je terus..sob2..:(
tapi bleh caye ke? aisha bleh plak ckp..
eleh,ko ckp je xbalek..jpg ag sebulan tcongok ko ad kt umah...
haha..memangla betul..tiap bulan msti balek..
xtau ape motif..tp pas ni xtau la balek ke x..
sepanjang weekend nie mmgla byk buku yg aku bwk..tapi ad gak kje yg bjaye di siapkan..antarenye report kitchen,food sains..haha
2 je..hafazan x hafal ag..:(
mlm nie wt note marketing..i.allah la..
xtaula buat ke x sebab mlm nie nk g umah kak no tlg pape yg ptut sebabnye
esok de nk tunang dah...woot!woot!!
best 2..agknye taun nie musim cousin2 aku tunang kot..
taun dpn ramaila yg kawen..huhu..best2!!
xbestnye esok xleh r nk join sebab bus 9.30 pagi..
so,malam niela pg tolong pape yg patut..
barang nak bwk balek pn memang xd sebab ari 2 balek aku jz bwk lappy n buku2 je..
nie plak acik zarah bg aku krepek..
xtaula muat ke x beg sebab mmg bwk beg kcik je..
camne pun kne bwk gk sebab aku nk mkn bnde 2..!!
ok,ckupla utk ari nie..
bye2..!!

No comments:

Post a Comment