Monday, January 24, 2011

nothing on u..

susah sangat ke nak menjaga satu hati??
memang sometime hati nie trase mudah sgt sensetif..
lagi2 bile jauh ngan family nie..sob2..:(
malam2 je lg2 ble nk tido msti tringat kat sume org yg disayangi n dirindui..sob2..:(
asal sume sedih2 nie..??
mama..nak balek..ok,asgment dh btmbh2..ati igt umah je..
ok,ape sebenarnye topic ari nie..??
aku pun xtau..xd mood nk tulis..
ok..igt dah..semalam dialog bsame pengarah..
macam2la hal yg dibangkitkan..
paling hot tentula isu pengabungan kolej antare siswa dan siswi..
xberanila nk ckp pape..tkut kne tatatertib plak..huhu..
tp sebagai pendapat memangla aku xsetuju..
tp ad gak siswa2 yg aku kenali dr kos2 laen dan mereka menyatekan mereka sgat setuju dgn cdgn tu..!!HAHAHA!!DASAR LELAKI..
belum2 korg dh ske kan..
xkanla pasni nk g mandi aku kne bsopan santun..
ntahla..pape pun kne tgu dan lihat jela ape yg akan tjadi..
adakah ia akan mencapai mtlamat seperti yg diharapkan iaitu para mahasiswa bijak dalam menjaga maruah dan kehormatan student laen..atau menjadi terible,terible..haha..
another hot story ialah isu beruk..haha
THEY TOOK MY MAGGIE..ok,bukan aku ek..
2la..student yg duk kt kolej redang 2..
i duk duyung ok..haha..ape??nak bangge ke??
lagi2 isu setiap sem ade la menutup aurat..
for me la kan..kite xleh pkse org laen nk ttup aurat..
even aku yg btudung nie pun biase2 je..
so,cam biase..penuhla fesbuk2 dgn post2 mereke yg xpuas ati..
bg aku..biase jela..ntah..dtg ke x,cam same je..dtg nak merit je..bleh kate soalan yg ditanye pun tiap sem pun bleh kurang same je..tapi disebabkan nie salah satu xtvt wajib so mmg wajibla kite menghadirinye..
naseb baekla sem nie aku dpt merit..kl xdpt cam sem lps mmg pns jela kan..haha..pns je..bukan leh wt pape pun..

No comments:

Post a Comment