Monday, December 20, 2010

kehilangan..:(

mohd farhat asyraf...
semoge roh mu dicucuri rahmat..
xsangke kau akn pegi seawal kite tgah mgejar cite2..
saat aku dpt brite kematianmu..
air mate mleleh tnpa henti,bdn mggil mnahan kesedihan..
u are gud friend..
walau dulu slalu gado..
aku mntk maaf..
dulu aku penah lyn ko dgn buruk
tp aku xpnh hargai ksunguhan kau..
aku mntk maaf atas sgalenye farhat..
YA ALLAH..kuatkanlah smgt hambamu ini..
YA ALLAH kau tempatkanlah die di klgn hambamu yg beriman..
YA ALLAH kau ampunkanlah dosa2 die..
maaf ats ktelanjuran kate2 dan perbuatan..
sekarang sumenye tinggal knngn..
baru bberape hari lpas kt chat kt fb..
ajal maut di tgn tuhan..
hujan lbat mlm ini seolah2 menangisi kpergianmu..
ALFATIHAH BUATMU KAWAN..
SEMOGA ROHMU DICUCURI RAHMAT..  
 I GONNA MISS U FARHAT...:(

No comments:

Post a Comment